piątek, 28 grudnia 2012

Wprowadzenie.

Siema.
Nie sądziłam, że zdobędę się jeszcze kiedykolwiek na opublikowanie czegokolwiek, a nawet na zaczęcie publikowania. Nie chcę spaść poziomem od tego, co znajdowało się na moim poprzednim blogu. Jeśli już jakieś zmiany, to jedynie na dobre.
Obiecać, że publikowane będzie często i... że tak powiem "odwidzi mi się" nie mogę obiecać. Ponieważ sama nie wiem czy i jak długo pociągnę z tym opowiadaniem.
Kilka osób prosiło o to, abym coś wstawiała, to chyba mogę to dla nich zrobić. Jeśli nawet nikt nie będzie czytał, to jakoś się nie przejmę.


14 komentarzy:

  1. No! Kto Cię namówił? No kto? Dobra, ty sama siebie, ale ciut mojej zasługi w tym też jest (skromność xD) Oczywiście będę czytelnikiem nr. 1 i fanem też. Lubię obserwować blogi od samego początku ich istnienia, czego nie mogłam robić z twoim poprzednim blogiem. Czekam z niecierpliwością na jakiekolwiek nowości kochana, daj czadu! :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, jasne, że jestem zaintersowana.
    Już dodaje do linków i do obserowowanych.
    I czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwykle przy pierwszych notkach piszę (tych dobrych, w których dotarłam do końca), że na pewno opowiadanie będzie świetne (i z reguły są), ale teraz gdybym tak napisała to wyglądałoby to dziwnie xD Ale i tak wierzę w Ciebie i na pewno będzie genialnie, zajebiście i w ogóle i w ogóle. No i czekam na pierwszy rozdział czy tam prolog xD I proszę o informowanie oczywiście xD
    Haha. Kolejny komentarz gdzie roi się od "xD" XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się bardzo cieszę, że jednak wróciłaś :) Będę oczywiście czytać więc jeśli tylko się coś pojawi to proszę mnie poinformować, tutaj :
    http://lead-reckless-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, a kto pomagał? No kto? Jaaaaaa ^^ Zajebistość aż kipi, wiem xD Będę czytać na 100000000000000000000000000000000000000% kochanie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No to we mnie masz wsparcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej!!!! Informuj mnie- http://wake-up-time-to-die.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O, widzę powrót :D Czekam aż coś się tu pojawi, więc informuj mnie na którymkolwiek z blogów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebiscie sie ciesze ze znowu bedziesz cos pisac.
    Pozostaje mi tylko czekac na to opowiadanie.
    Milo by bylo jakbys mnie informowala albo na blogu albo na gg - 45190581

    OdpowiedzUsuń
  10. JEBANAAA... wiedziałam, że w końcu wrócisz ;3
    No ja z miła chęcią kochanie ty moje poczytam twoje schizy... z miła checia nawet! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. JEBANAAA... wiedziałam, że w końcu wrócisz ;3
    No ja z miła chęcią kochanie ty moje poczytam twoje schizy... z miła checia nawet! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, nawet nie wiesz jak się cieszę :D
    Czekam na opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę , że przesadzasz xD Tamto opowiadanie wcale nie było takie złe. Nawet miło się czytało . Wracając do tego jestem bardzo ciekawa i mam nadzieję , że pociągniesz jak najdłużej :D A więc , czekam ;) Na marginesie też coś zaczęłam : www.our-dreams-can-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że jednak piszesz i prooszę niech ta dziewczyna cxzy tam ktoś niech chodzi z Axleeem za dużo na inych blogach Duffa czy Slasha ja chce Axlaa

    OdpowiedzUsuń